PR és Rendezvényszervezés
Az image építés egyik legfontosabb területe a PR. Hogyan és mit beszélnek rólunk? Hogyan és mit mondunk és mutatunk tervezetten mi magunkról? Hogyan beszélünk egymással cégen belül és ez hogyan hat a vállalkozás megítélésére? Miért PR tényező a belső információ rendszere? Hogy kapcsolódik össze a PR és társadalmi felelősségvállalás?
Az elemzés során kitérünk a jelenleg használt PR és társadalmi felelősségvállalás eszközeire, s meghatározzuk, milyen eszközök és akciók a leghatékonyabbak vállalkozása rövid és hosszú távú céljainak támogatására, illetve melyek azok, melyek legerőteljesebben erősítik vállalkozása image-t a cégen belül és a külvilágban egyaránt.
Az eszköztár, melyből válogatunk:
- Sajtókapcsolatok és média megjelenések
- Rendezvények
- Akciók
- Egyedi Kapcsolatfelvételek
- Belső információs és kapcsolati rendszer kiegyensúlyozása
- Önkéntesség és társadalmi kapcsolatok
- Szponzoráció és támogatások
Kérjen ajánlatot eszközei hatékonyság és harmónia felmérésére…