PR és Rendezvényszervezés

Az image építés egyik legfontosabb területe a PR. Hogyan és mit beszélnek rólunk? Hogyan és mit mondunk és mutatunk tervezetten mi magunkról? Hogyan beszélünk egymással cégen belül és ez hogyan hat a vállalkozás megítélésére? Miért PR tényező a belső információ rendszere? Hogy kapcsolódik össze a PR és társadalmi felelősségvállalás?

Az elemzés során kitérünk a jelenleg használt PR és társadalmi felelősségvállalás eszközeire, s meghatározzuk, milyen eszközök és akciók a leghatékonyabbak vállalkozása rövid és hosszú távú céljainak támogatására, illetve melyek azok, melyek legerőteljesebben erősítik vállalkozása image-t a cégen belül és a külvilágban egyaránt.

 

Az eszköztár, melyből válogatunk:

  • Sajtókapcsolatok és média megjelenések
  • Rendezvények
  • Akciók
  • Egyedi Kapcsolatfelvételek
  • Belső információs és kapcsolati rendszer kiegyensúlyozása
  • Önkéntesség és társadalmi kapcsolatok
  • Szponzoráció és támogatások                   

 

Kérjen ajánlatot eszközei hatékonyság és harmónia felmérésére…