Marketing kommunikáció

A marketing nem csodaszer, de a sikeres vállalkozások sikeres marketingtevékenységet folytatnak. A marketingkommunikáció a cég kommunikációjának egyik legfontosabb eleme. Ezen a területen határozzuk meg, kihez és milyen módon, mikor és milyen eszközök segítségével szólunk.

A Cégstylist rendszerében célzott elemzés alapján, a cégkommunikációban meghatározott információkra és stílusra építve, azzal összhangban alakítjuk ki a cég marketingkommunikációs stratégiáját, határozzuk meg a szükséges eszközöket.

Marketingkommunikációs feladataink:

  • Piaci pozicionálás
  • marketingkommunikációs stratégia kialakítása
  • marketingkommunikációs eszközök meghatározása
  • a meghatározott eszközök tervezése
  • szövegírás
  • marketingkommunikációs eszközök használatának beoktatása és követése
  • folyamatos együttműködés az egyes eszközök használatában
  • partnerprogramok kialakítása
  • egyedi esetekben kivitelezés-szervezés

 

Kérjen ajánlatot eszközei hatékonyság és harmónia felmérésére…