Cégkommunikációs tréningek
Az üzleti kommunikáció az üzletmenet és üzleti stratégia fontos része. Így természetes, hogy cége életében egyre nagyobb hangsúlyt kap a tudatos és egyben hiteles kommunikáció tudománya. Hiszen a dolgozóik által képviselt stílus, hétköznapi vállalati kommunikáció a cég arculatának szerves része. Ezért nem mindegy, hogyan is csináljuk!
A különböző kommunikációs ismeretek és módszerek alkalmazása csak akkor lehet igazán hatékony, ha az összhangban van mind az egyéni, mind a vállalati sajátosságokkal – cége filozófiájával, küldetésével, értékrendjével, stílusával és (nem utolsósorban) a célcsoport igényeivel. Vagyis nem létezik mindenki és minden szervezet számára egyaránt üdvözítő módszertan, stílus vagy eszköztár.
A tréningek előkészítése során az értékrend, célcsoport, belső cégstruktúra, külső és belső ügyfélkör meghatározása alapján megalkotjuk cége kommunikációs stílusát és eszköztárát. Különös figyelmet fordítunk az egyénekre és csoportokra, mint a legfontosabb arculati elemre. A cégkommunikáció koncepciójának lényege – minden egyes ember a cég arca.
Cégkommunikációs eszközök:
- Cégkommunikációs stratégia kialakítása
- Személyes vezetői stylist tanácsadás
- Kommunikációs tréningek a cég szükségletei és arculata szerint (Személyes, ügyfélszolgálati, prezentációs, tárgyalástechnikai, levelezési, stb…)
- Tanácsadás és Konzultáció
- Coaching
- Előadások
A tréningek folyamán az általános ismeretek elsajátítását, gyakorlását követően a résztvevőkkel együttműködve alakítjuk ki az egyénre szabott, s egyben a képviselt cég arculatával összhangban lévő egyéni stílust, a leginkább megfelelő stratégiát.
Itt olvashat részletesebben tréningjeinkről, vagy kérjen tőlünk ajánlatot, hogy biztos legyen benne, munkatársai úgy képviselik cégét, ahogy azt Ön szeretné!