Arculattervezés és fejlesztés

Életünk legfőbb törekvése – a harmónia. Aki harmóniában él önmagával és környezetével, az boldog ember. Jó hatással van ránk minden, amiben harmóniát érzünk, ami valamilyen egységet, összhangot mutat. Ezért a jó arculat az, mely egységben van az általa képviselt egyén vagy cég értékrendjével és elképzeléseivel, s melyben az egymáshoz tartozó arculati elemek is egységben vannak. A „Minden mindennel összefügg” gondolatra építve számunkra az arculat egyes elemei egy kirakós játék darabjai, melyek csak együtt képesek teljes képet alkotni.

A vállalkozás értékrendjét és küldetését meghatározva megalkotjuk a cégfilozófiát, ami minden arculati és kommunikációs eszköz stílusát meghatározza. Ennek alapján alkotjuk meg az arculatot, és a vállalkozás tevékenységének megfelelően határozzuk meg a szükséges eszköztárat.

A cég filozófiája alapján olyan arculatot hozunk létre, melynek képi világa összhangban van képviselőjének érzés- és ízlésvilágával, hiszen mindennapi üzleti öltözékünkről beszélünk, így nem mindegy, hogy érezzük magunkat benne.

  • Milyen érzéssel adjuk át névjegyünket vagy szórólapunkat,
  • szívesen küldünk-e látogatókat honlapunkra,
  • büszkék vagyunk-e munkatársaink ügyfélkapcsolati stílusára.

Olyan arculatot készítünk, mely képes együtt fejlődni az Ön vállalkozásával, és nemcsak a külvilágnak mutat harmonikus képet a szervezetről, de belső motivációs rendszerként is működik azzal, hogy önmagunk legjobb arcát mutatja felénk is.

Az arculati rendszer elmei:

  • Alaparculati elemek – logó, névjegy, levélpapír, zászló, dosszié, cégtábla. Az itt megjelenő szín- és képi világ határozza meg az összes megjelenő anyag képi világát. Ezek az alapok, melyeket a különféle felhasználási módoknak megfelelően helyzetbe lehet hozni, illetve ezek variációi teszik élővé a rendszert.
  • Nyomtatott anyagok – ismertetők, plakátok, szórólapok, hirdetések, sajtóanyagok, ünnepi köszöntők, ahol a képek mellett a szöveg stílusa is az arculat részét képezi.
  • Internetes megjelenések – honlap, portálokon való megjelenés, e-mail stílus, bannerek, hírek.
  • Rendezvények – a meghívótól a programon keresztül a lezárásig minden képi és szöveges üzenet, minden egyéni megnyilvánulás.
  • Külső és belső terek, dekorációk.
  • Személyes, telefonos és írásos kommunikáció stílusa.

 

Kérjen ajánlatot eszközei hatékonyság– és harmónia felmérésére »